Chunmee 9368

Descrizione breve:

U tè chunmee 9368 (francese: Thé vert de Chine) hè diventatu una grande categuria di tè d'esportazione.Esporta principarmenti à l'Algeria, Maroccu, Mauritania, Mali, Benin, Senegal, Uzbekistan, Russia, etc. (Hè assai populari in i cinque paesi Stan di l'Asia Centrale. I foglie sò teneri, a zuppa hè verde è abbastanza grassa)


Detail di u produttu

Questu hè u Tè Salute, TÈ SLIMMING.Giada verde cruda, foglie secche verde grisgiu, forma di striscia,
tè slim faciule, pò aiutà à prevene u cancer, a pressione sanguigna più bassa.a maiò parte di a materia prima vene da e piantazioni di tè di l'alte muntagne di u Sud-Ovest di Cina.e foglie di tè anu più percentuale di proteina è aminoacidu, chì vi dà un gustu più frescu è un bon odore. Stu tè hè più accoltu in u mercatu di l'Africa di u Nordu è l'Africa Occidentale, cum'è Maroccu, Algeria, Libia, Mauritania, Senegal, Mali. è ancu esportà stu tè in Kazakhstan, Kirghizistan, Tadjikistan, Turkmenistan, Uzbekistan è cusì

Nome di u produttu

tè china chunmee 9368

caratteristiche

statu forte cù pocu amaru, aroma altu

Imballaggio

25 g, 100 g, 125 g, 200 g, 250 g, 500 g, 1000 g per scatula di carta.
  1KG, 5KG, 20KG, 40KG per casu di lignu.
  30KG, 40KG, 50KG per saccu di plastica o saccu di gunny

Certificati

FDA, CIQ, GMP, GAP, ISO, QS, HACCP, SGS etc.

Termini di pagamentu

T / T, LC è altri seranu negoziabili

Tempu di pruduzzione

20 ghjorni dopu l'ordine cunfirmatu

Qtà di carica

23 tunnellate per un containeru 40HQ10 tunnellate per un containeru 20FT

Campione

Campioni gratuiti
Chunmee 93681260

A quantità di trasfurmazioni di tè in Ucraina hè stata basamente constante da l'indipendenza
A diminuzione hè principalmente dovuta à l'impattu di a disintegrazione di l'Unioni Suviètica, chì hà colpitu l'industria di trasfurmazioni di tè cum'è qualsiasi altra industria.
A dumanda annuale di tè in Uzbekistan hè di circa 25.000-30.000 tunnellate.Siccomu ùn ci hè micca produzzione di tè lucale, u 100 per centu di u cunsumu di tè hè impurtatu.Sicondu i risultati statistichi, u più grande impurtatore di tè neru hè a Cina, chì cuntene circa 60% di l'impurtazioni totali annu.

Sapete l'Uzbekistan, u Tadjikistan,

Chunmee 93681973

A causa di u clima è altre cundizioni naturali, Wuwu ùn pruduce micca tè.In u terzu seculu,
L'Unioni Soviètica hà sperimentatu u tè crescente in l'Asia Centrale in l'anni 1940 è à l'iniziu di l'anni 1950, ma in fine ùn hà micca successu.U tè verde hè a bevanda principale quì, cù una parte di u mercatu di circa 70% -75%.Fora di a capitale Tashkent, u tè verde hè a bevanda principale in altri spazii.U tè neru (cunnisciutu in u locu cum'è tè neru) cuntene circa 20-25% è hè cunsumatu solu in a cità di Tashkent, chì hè una di e caratteristiche principali di u mercatu di tè neru chì u distingue da l'altri paesi.L'Uzbeks preferanu usà u tè scioltu, chì cuntene circa 93% di u mercatu (in cunfrontu cù u 10% in altri paesi è regioni di tè) è 7% in sacchetti (finu à u 90% in altri paesi è regioni).U 70% à u 75% di u tè scioltu hè u tè di grande foglia è u 25% à u 30% hè u tè granulare, cumparatu cù l'anzianu preferitu da u populu ucrainu.

Chunmee 93682899

U paese di Tadjikistan hè situatu in u sudu-est di l'Asia Centrale cù una superficia di 143.100 chilometri quadrati.Cunnisciuta cum'è "Paese di a Montagna", i zoni muntagnoli cuntenenu 93% di a superficia tutale.Più di a mità di a regione hè sopra à 3000 metri sopra u livellu di u mari, è menu di 7% di questu hè cultivatu.Ismail Somoni in u Pamir hè a cima più alta di u paese à 7.495 metri.Quandu i glaciers è a neve si funnu nantu à e muntagne, formanu fiumi chì currenu.

Attualmente, ci sò più di 60 paesi è regioni pruduttori di tè in u mondu, è a pupulazione chì beve tè supera i 2 miliardi, chì copre una larga gamma di spazii è cunsumu.Cum'è e zone di pruduzzione è cunsumu di tè più impurtanti in u mondu, i paesi è e regioni longu à a "One Belt And One Road" anu un grande mercatu di tè.


  • Previous:
  • Next:
  • Mandate u vostru missaghju à noi:

    Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi