Tè verde Chunmee 9368

Descrizione breve:

Tè Chunmee 9368 piglià e foglie di tè o boccioli, à traversu u prucessu di curing, shapeing, drying, mantene u materiale naturali di foglie fresche, chì cuntene polifenoli di tè, catechina, clorofilla, aminoacidi è altri nutrienti. d'Ivoire, Guinée, Guinée-Bissau, Gambie


Detail di u pruduttu

Nome di u produttu

Chunmee 9368

Serie di tè

Chunmee di tè verde

Origine

Pruvincia di Sichuan, Cina

Apparizione

Cordon fine strettu, equatoriale omogeneu uniforme

AROMA

aroma altu

Taste

Taste forte è dolce, un pocu amara

imballaggio

25g, 100g, 125g, 200g, 250g, 500g, 1000g, 5000g per scatula di carta o latta

1KG, 5KG, 20KG, 40KG per casu di lignu

30KG, 40KG, 50KG per saccu di plastica o saccu di gunny

Ogni altru imballaggio cum'è esigenze di u cliente hè OK

MOQ

8 TONNES

Manifattura

YIBIN SHUANGXING TEA INDUSTRY CO.,LTD

Storage

Mantene in un locu seccu è frescu per u almacenamentu longu

Mercatu

Africa, Europa, Mediu Oriente, Asia Centrale

Certificatu

Certificatu di qualità, certificatu fitosanitari, ISO, QS, CIQ, HALAL è altri cum'è esigenze

Campione

Campione gratuitu

Tempu di consegna

20-35 ghjorni dopu à i dettagli di l'ordine cunfirmati

Fob portu

YIBIN/CHONGQING

Termini di pagamentu

T/T

U clima in Africa hè assai caldu è seccu, in particulare in l'Africa Occidentale, chì si trova in u desertu di u Sahara.U calore perenne hè insupportable.A causa di u calore, i lucali sudanu assai, cunsuma assai energia fisica, è sò principarmenti a base di carne è mancanu di verdura per tuttu l'annu, cusì beie tè per alleviare l'untuosità, calmà a sete è u calore, è aghjunghje acqua è vitamini. .Dunque, l'Africani ùn anu micca tantu di beie tè indispensabile cum'è l'alimentariu.

E persone in l'Africa Occidentale sò abituati à beie tè di menta è piace sta doppia sensazione di rinfrescante.Quandu facenu u tè, mettenu almenu duie volte più di tè cum'è in Cina, è aghjunghjenu cubetti di zuccaru è foglie di menta à u gustu.À l'ochji di u populu di l'Africa Occidentale, u tè hè una bevanda naturale fragrante è dolce, u zuccheru hè un nutrimentu deliziosu, è a menta hè un agente rinfrescante per allevà u calore.I trè si mischianu è anu un gustu maravigliu.

L'Egiziani chì vivenu in l'Africa di u Nordu di l'Africa di solitu beie tè quand'elli divertenu invitati.Li piace à mette assai zuccaru in u tè, beie tè dolce, è beie stu tè dolce cù un vetru d'acqua fridda à u stessu tempu.Stu tè hè cusì dolce chì parechji asiatichi ùn ponu micca abituati.

A maiò parte di l'Africani piace à beie u tè verde perchè amanu u verde è desideranu u verde in u so ambiente di vita, è perchè u tè verde pò rinfriscà a so sete, alleviate u calore è alleviate l'alimentariu.U so gustu unicu è l'efficacità sò esattamente ciò chì u populu africanu hà bisognu urgente in e cundizioni di vita speciale.

TU (2)

  • Previous:
  • Next:
  • Mandate u vostru missaghju à noi:

    Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi