Tè verde Chunmee 4011

Breve descrizione:

Le strisce di tè Chunmee 4011 (francese: Thé vert de Chine) sono fini come le sopracciglia.E funzioni sò anti-aging, lipidi di sangue più bassi, perdita di pisu, prevene u cancer è limpire u cattivu respiru. Pò migliurà l'indigestion.It principalmente esportatu in Algeria, Mauritania, Mali, Niger, Libia, Benin, Senegal, Burkina Faso, Côte d' Ivoire


Detail di u produttu

Nome di u produttu

Chunmee 4011

Serie di tè

Chunmee di tè verde

Origine

Pruvincia di Sichuan, Cina

Apparizione

verde, curvo

AROMA

aroma altu

Taste

dolce è frescu

imballaggio

25g, 100g, 125g, 200g, 250g, 500g, 1000g, 5000g per scatula di carta o latta

1KG, 5KG, 20KG, 40KG per casu di lignu

30KG, 40KG, 50KG per saccu di plastica o saccu di gunny

Ogni altru imballaggio cum'è esigenze di u cliente hè OK

MOQ

8 TONNES

Manifattura

YIBIN SHUANGXING TEA INDUSTRY CO.,LTD

Storage

Mantene in un locu seccu è frescu per un almacenamentu longu

Mercatu

Africa, Europa, Mediu Oriente, Asia Centrale

Certificatu

Certificatu di qualità, certificatu fitosanitari, ISO, QS, CIQ, HALAL è altri cum'è esigenze

Campione

Campione gratuitu

Tempu di consegna

20-35 ghjorni dopu à i dettagli di l'ordine cunfirmati

Fob portu

YIBIN/CHONGQING

Termini di pagamentu

T/T

U tè Chunmee hà un sapori brillanti, una dolcezza piccante ligera, è un retrogustu tostu caldu pulitu, facendu un tè verde eccellente durante u ghjornu o a notte, cù un gustu è un gustu bellu arrotondatu.U tè Chunmee hè statu studiatu per osservà a tarifa di infuzione di cafeina.U studiu hà trovu chì a diffusione di cafeina à traversu i foglie di tè hè un prucessu assai impeditu.

Sapete Niger ?

nirier

A Republica di Niger hè unu di i paesi senza mare in l'Africa Occidentale.Hè chjamatu dopu à u fiume Niger è a so capitale hè Niamey.Cunfina à l'est cù u Ciad, à u sudu cù u Nigeria è u Benin, à l'ouest cù u Burkina Faso è u Mali, à u nordu cù l'Algeria è à u nordu-est cù a Libia.A lunghezza tutale di a fruntiera hè di 5.500 chilometri.Coprendu una superficie di 1.267.600 chilometri quadrati, hè u paese menu sviluppatu in u mondu.

L'area tutale hè di 1.267.000 chilometri quadrati è a pupulazione hè di 21,5 milioni (2017).Ci sò 5 gruppi etnici principali in u paese: Hausa (56% di a pupulazione naziunale), Djerma-Sanghai (22%), Pall (8,5%), Tuareg (8%) è Ka Nuri (4%).A lingua ufficiale hè u francese.

Niger hà una pupulazione di 21,5 milioni in 2017. A densità di pupulazione hè di 5 persone per chilometru quadru.A pupulazione hè principarmenti cuncentrata in Niamey è i so circondi.A struttura di a pupulazione hè relativamente ghjovana, cù e persone di più di 65 anni chì rapprisentanu u 2% di a pupulazione tutale.

Più di 90% di i residenti crede in l'Islam, di quale circa 95% sunnite è circa 5% sò Shia;u restu di i residenti crede in a religione primitiva, u Cristianesimu, etc.

Vacanze è tabù doganali in Niger

1. Vacanze maiò: u 1 di ghjennaghju hè l'annu novu, u 24 d'aprile hè u ghjornu di l'armunia naziunale, u 1 di maghju hè u ghjornu di u travagliu, u 3 d'aostu hè u ghjornu di l'Indipendenza, è u 18 di dicembre hè u ghjornu di fundazione di a Republica (ghjornu naziunale).Inoltre, Eid al-Fitr (u 1 d'ottobre in u calendariu islamicu) è Eid al-Adha (u 10 di dicembre in u calendariu islamicu) sò ancu vacanze legali naziunali.

2. Religione è costumi: Niger hè un paese islamicu, è più di 90% di i residenti in u paese crede in l'Islam.U Niger hè ancu un paese multietnicu, cù usi è abitudini etnici diffirenti.

I Nigeriani anu l'usu di u matrimoniu precoce.L'omi sò soprattuttu maritati à 18-20 anni, mentri l'età standard di u matrimoniu per e donne hè di circa 14 anni.E donne generalmente ùn portanu veli, mentre chì l'omi Tuareg portanu veli dopu à 25 anni.I Borolos di Niger anu un costume di i cuncorsi di bellezza di l'omi.I Nigeriani sò tabù per dorme cù a so faccia rivolta à u livante o dorme nantu à a so spalle durante a stagione di piovosa.A maiò parte di i Nigeriani chì credenu in e religioni tradiziunali sò fetichisti.Cridenu chì tutte e cose anu animi, crede chì u sole, a luna, certi arburi, muntagne è scogli anu dii, è li veneranu.

Ricordu speciale: i musulmani preganu 5 volte à ghjornu.Quelli chì arrivanu in Niger per a prima volta duveranu rispettà i costumi religiosi di i paesi islamici è ùn interferiscenu micca o influenzanu l'attività di preghiera di i lucali.

Tabù principale

Più di 90% di l'abitanti di u Niger crede in l'Islam, è nimu ùn hè permessu di parlà o ride in moschee è altre occasioni di preghiera.Ùn li piace micca parlà di i porchi quì, è evitenu l'articuli cù u logu di porcu.Sè vo scontru un zitellu cù un pigtail nantu à a so testa, significa chì u so babbu hè mortu;s'è u pierce dui, significa chì a so mamma hè morta.Parechje persone ùn anu micca interessatu in u rossu, ma piace u verde è u giallu.

U cunsumu di tè in Niger

A5R1MA Tuareg beie tè in casa in u desertu, Timbuktu, Mali

I Nigeriani generalmente beie tè durante i pause dopu à i pranzi è durante u travagliu.U tè pò esse dichjaratu chì hè a so bevanda inseparabile.Ancu s'ellu esce, purteranu un set di tè.E persone cù un statutu altu sò pigliati da u so entourage, è a maiò parte di a ghjente si piglia per sè stessu, cum'è i cunduttori chì guidanu l'autobus di longa distanza.U so set di tè hè custituitu da e seguenti cose: una piccula stufa fatta di filu di ferru, una piccula teiera di ferru, una tetera, un zuccherinu è una piccula tazza di vetru.Aduprate un pezzu di tela è pigliate induve andate.

Sicondu e statistiche annuali di l'Associazione Mondiale di Tè, u voluminu d'impurtazione di tè in 2012 era di circa 4 000 MT.Ci hè una dumanda più grande di tè verde mid-to-high-end, cum'è 4011, 41022, 9371 è cusì.Ùn ci hè guasi micca cunsumu di tè di gunpowder in tuttu u paese.

Imballaggio di tè

L'imballaggi di tè più populari sò i sacchetti di tè 25g, è i sacchetti di carta 250g è 100g sò ancu populari trà i cunsumatori lucali.

U modu di Niger per fà u tè

Strumenti: pignatta smaltata, vetru chjucu, vetru grande, stufa di carbone

1. Pigliate 25g di tè, mette in una pignatta di smaltu (pot d'acciaio inox) inseme cù una grande tazza d'acqua, è bolle cù carbone;

2. Dopu chì l'acqua hè bollita per un bellu pezzu, pour a zuppa di tè in una tazza grande.Se a zuppa di tè hè più di a mità di una tazza, avete bisognu à versà a zuppa di tè in a teapot è coccia finu à chì ci hè solu a meza tazza di zuppa di tè, chì hè a prima brew;

3. Hanu una tazza di ferru, pusonu u zuccheru (quasi circa 25g) è a zuppa di tè in a tazza di ferru, è poi mette nantu à u focu di carbone per riscaldallu, è po volte volte a scuma trà i dui tazzi;In a sala di dumping, u fondu di a tazza hè di solitu vistu pulitu, è u fondu di a tazza hè di solitu dumped durante stu prucessu;

4. A spartera di tè hè ancu particulari.Mettite e bolle tirate in tazzi chjuchi, è dopu sparte u tè, prima à l'anziani, è dopu à i ghjovani.

BAOZHUANG

  • Previous:
  • Next:
  • Mandate u vostru missaghju à noi:

    Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi