Fate u tè cù u metudu di cold brew per un estiu rinfrescante!

Cù l'accelerazione di u ritmu di a vita di e persone, una svolta in u metudu tradiziunale di bere tè - "metudu di birra fridda" hè diventata populari, soprattuttu in l'estiu, più è più persone utilizanu u "metudu di fermentazione fredda" per fà u tè, chì ùn hè micca solu convenientu, ma dinù rinfrescante è rinfrescante.

1

Cos'è l'infusione a freddo?

Tè di birra fredda, vale à dì, tè di birra cù acqua fredda, l'acqua fredda quì ùn si riferisce micca à l'acqua di ghiaccio, ma si riferisce à l'acqua bollita fredda o l'acqua minerale a temperatura normale.In cunfrontu cù u metudu tradiziunale di preparazione di tè caldu, u gustu di e foglie di tè serà più difficiuli di sbulicà quandu si fatte in acqua fridda, per quessa, hè spessu necessariu di preparare e foglie di tè per parechje ore prima di beie.

2

U rapportu di tè à acqua hè 1: 50, chì pò esse aumentatu o diminuitu secondu u gustu persunale;u tempu di fermentazione hè di 10 minuti (per via di a precipitazione lenta di sustanzi cuntenuti in foglie di tè durante a fermentazione fridda, pudemu aspittà un pocu tempu).

5 - 副本
4 - 副本
3 - 副本
6 - 副本

I vantaghji di a birra fridda
1. Ritenimentu cumpletu di sustanzi benifichi

U tè hè riccu in più di 700 tippi di sustanziali è hà un altu valore nutrizionale, ma dopu avè fattu in acqua bollente, parechji nutrienti sò distrutti.Nta l'ultimi anni, i sperti di tè anu pruvatu diversi metudi per risolve u prublema duale di mantene micca solu u gustu di tè, ma ancu di mantene i nutrienti di tè.U tè di cold brew hè un tali mètudu chì hà successu.

2. L'effettu anti-cancer di Jiangsi Gao hè eccezziunale

Quandu l'acqua calda hè fatta, i polisaccaridi in u tè cù effettu ipoglicemicu seranu seriamente danucati, è a teofillina è a cafeina in u tè pò esse facilmente preparatu da l'acqua calda, chì ùn hè micca utile per l'ipoglicemia.In ogni casu, ci vole assai tempu per fà u tè in acqua fridda, perchè i cumpunenti di polisaccaridi in u tè pò esse cumplettamente preparati, chì hà un megliu effettu di trattamentu adjuvante per i pazienti diabetici.

3. Ùn affetta u sonnu

A cafeina in u tè hà un certu effettu rinfrescante, chì hè un mutivu impurtante perchè assai persone anu insomnia in a notte dopu à beie tè.Quandu u tè verde hè imbulighjatu in acqua fridda per l'ora di 4-8, i catechini benifichi ponu esse effittivamenti brewed, mentri a cafeina hè solu 1/2 o menu.Stu metudu di fermentazione pò riduce a liberazione di cafeina, per quessa ùn affetta micca u sonnu.

7

Tè adattatu per a fermentazione à freddo
Tè verde, tè oolong ligeramente fermentatu, Baihao Yinzhen è peonia bianca sò tutti adattati per a fermentazione fredda.


Tempu di post: Jul-14-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi