A mostra in linea di a 132ª Fiera di Canton cuntinueghja

Stephen Perry, un espertu ecunomicu britannicu cù più di 50 anni di sperienza di participazione è l'anzianu presidente di 48 club di gruppu, hà dettu ch'ellu hà assistitu à l'apertura di a Cina è a crescita di Made in China à a Fiera di Canton."I cambiamenti tremendi in Cina sò incredibili.U tempu hà dimustratu chì a Cina hà un vantaghju forte in a cumpetizione di u mercatu internaziunale ".

Michel Schumann, presidente di a Federazione Tedesca di u Sviluppu Ecunomicu Federale è di u Cummerciu Esteru, hà dettu chì a Fiera di Canton, chì riunisce imprese eccellenti da tutte e pruvince è cità in Cina è cunnetta cù i cumpratori glubale, hè una piattaforma di alta qualità per una cooperazione mutualmente benefica trà a cumunità cummerciale glubale.

A filiera Peruviana di u giant di vendita al dettaglio latino-americanu Shengkeshi hà dettu chì era assai soddisfatta di i cinqui fornituri chì participanu à l'attività di l'attraversu cummerciale di a Fiera di Canton, è hà da cuntinuà à amparà più infurmazione di u produttu, u prezzu di destinazione, u tempu di consegna, etc. in u futuru, è seguite constantemente e cose di cooperazione.

A durazione di u serviziu di a piattaforma in linea di a Fiera di Canton serà allargata à u 15 di marzu di u 2023. Da u 25 d'ottobre di u 2022, salvu per a sospensjoni di a cunnessione di l'espositori è l'appuntamentu, altre funzioni continuanu à esse aperte.Per piacè cuntinuà à prestà attenzione à u nostru stand in linea: https://www.cantonfair.org.cn/en-US/shops/457127219318976?keyword=#/


Tempu di pubblicazione: 24-oct-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi