A manera di beie matcha è l'effetti di u tè matcha

Parechje persone preferanu u matcha, è li piace ancu mischjà u polveru di matcha quandu facenu torte in casa, è certi persone utilizanu u polveru di matcha direttamente per beie.Allora, quale hè a manera curretta di manghjà matcha?
src=http___5b0988e595225.cdn.sohucs.com_images_20190422_07ed22e8160d44c3a7d369ee274cd7e3.jpeg&refer=http___5b0988e595225.socsdn.socs.
Japanese Matcha: Lavate a tazza o u vetru prima, poi versate una cucchiara di matcha, versate in circa 150 ml d'acqua calda (60 gradi hè abbastanza), batte u matcha cù un pennello matcha, pudete tastà u gustu originale di a cerimonia di Matcha in Giappone.

Chì sò l'effetti di matcha
(1) Bere matcha per migliurà a vista

Matcha hè riccu in provitamina A, è a vitamina A hè un sensibilizzante visuale.Sensibilizazione significa "migliuramentu di l'ochji".
src=http___b-ssl.duitang.com_uploads_item_201708_30_20170830133629_mvLBA.jpeg&refer=http___b-ssl.duitang
(2) Bevi matcha per prevene a carie dentale

U fluoru hè unu di l'elementi traccia necessarii da u corpu umanu.A mancanza di fluoruru affettarà a salute di u grassu di l'osse è i denti, è u matcha hè una bevanda naturali cù più fluoru.

(3) Bevi matcha per rinfrescà a vostra mente

Matcha cuntene una quantità moderata di cafeina, cusì hà l'effettu di stimulà u sistema nervu cintrali.Cù a fragranza è a fragranza di l'oliu volatile in u matcha, hè rinfrescante è rinfrescante.
src=http___mmbiz.qpic.cn_mmbiz_jpg_yOMTgpZUZXqLiaaiboQZViaUia0WspYficfB6fqZBvicicxL5dw8ZUudAwk6c5tIkG0TKNTnycgOBE6S4RsECp2TXd7Iwjq_biz_6f_640_wjq_biz_640_WspYficfB6fqZBvicicxL5dw8ZUudAwk6c5tIkG0TKNTnycgOBE6S4RsECp2TXd7Iwjq_biz_6f___
(4) Bevi matcha per supplementà a vitamina C

A funzione di a vitamina C hè stata studiata assai in l'ultimi anni, è hè accunsentutu chì a supplementazione di vitamina C hè estremamente benefica per prevene e malatie è rinfurzà u corpu.Matcha cuntene carta ricca di vitamina C. A temperatura di u tè matcha ùn deve esse troppu altu, perchè a vitamina C ùn serà micca distrutta.Bere matcha hè u megliu modu per supplementà a vitamina C naturale.

(5) Bere matcha per a diuresi è a prevenzione di e pietre

A cafeina è a matcholine sò unu di l'ingredienti in matcha, ponu impedisce a reabsorption di i tubuli renali.Per quessa, hè un bon diureticu, chì ùn pò micca solu l'urinazione liscia, rinfurzà a funzione renale, perchè e tossine renali è i prudutti di i rifiuti ponu esse eliminati u più prestu pussibule, ma ancu ponu prevene e malatie renali è e pietre.
src=http___img.zcool.cn_community_0138c05997d333a8012156039e7fcb.jpg@1280w_1l_2o_100sh.jpg&refer=http___img.zcool
(6) Bere matcha per migliurà a funzione gastrointestinali

Matcha cuntene alcaloids, chì hè una bevanda alkalina naturali chì pò neutralizà l'alimenti acidi è mantene u pH normale (pocu alkaline) di i fluidi di u corpu.Inoltre, i tannini in matcha ponu inibisce i batteri, a cafeina pò rinfurzà a secrezione di u sucu gastru, è l'olii aromatichi ponu ancu dissolve u grassu è aiutanu a digestioni, cusì beie matcha hà l'effettu di migliurà a funzione intestinali.
(7) Bere matcha per riduce i danni da radiazione

A catechina in matcha hà l'effettu di neutralizà l'elementu radiuattivu strontium è riduce u dannu di a radiazione atomica.Puderà luttà contra a contaminazione da radiazioni in e cità d'oghje, per quessa hè cunnisciuta cum'è a "bevanda di l'età atomica".
src=http___b-ssl.duitang.com_uploads_item_201707_05_20170705231434_tPV8a.jpeg&refer=http___b-ssl.duitang
(8) Beie matcha per prevene l'ipertensione

Matcha hè riccu in catechine, in particulare matcha, chì hà un altu livellu di attività di vitamina P, chì pò rinfurzà a capacità di u corpu per accumulà vitamini, riduce l'accumulazione di grassu in u sangue è u fegatu, è mantene a resistenza normale di i capillari. beie di tè matcha hè benefica per a prevenzione è u trattamentu di a pressione alta, l'arteriosclerosi è a malatia coronaria.

(9) Beie matcha per calà u colesterolu è prevene l'obesità

A vitamina C in u matcha hè benefica per abbassà u colesterulu in u sangue, rinfurzà a durezza è l'elasticità di i vini sanguini, è e ricerche in i circoli medichi francesi è giapponesi anu cunfirmatu chì bere matcha pò daveru abbassà u colesterulu è pèrdite pisu.


Tempu di post: 18-aug-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi