Metudu di preparazione di tè freddo.

Cum'è u ritmu di a vita di a ghjente accelera, un metudu di tè-drink chì rompe a tradizione - u "metudu di fermentazione à friddu" hè diventatu populari, soprattuttu in l'estiu, più è più persone utilizanu u "metudu di fermentazione fredda" per fà u tè, chì hè micca solu cunvene, ma ancu rinfrescante è espulsendu u calore.

A cold brewing, vale à dì, a preparazione di foglie di tè cù l'acqua fredda, si pò dì chì subverte u metudu tradiziunale di tè.
1
Beneficii di u metudu di fermentazione à friddu

① Mantene intactu i sustanzi benifichi
U tè hè riccu in più di sustanzi 700 è hà un altu valore nutrizionale, ma dopu à l'acqua bollente, parechji nutrienti sò distrutti.Nta l'ultimi anni, i sperti di tè anu pruvatu diversi metudi per risolve u doppiu prublema di mantene micca solu u gustu di tè, ma ancu di mantene i nutrienti di u tè.U tè di cold brewing hè unu di i metudi di successu.

② L'effettu anti-cancer hè eccezziunale

Quandu l'acqua calda hè fatta, i polisaccaridi in u tè chì anu l'effettu di calà u zuccaru in sangue seranu severamente distrutti, è l'acqua calda pò fà facilmente a teofillina è a cafeina in tè, chì ùn aiuta micca à calà u zuccheru in sangue.Ci hè assai tempu per fà u tè in acqua fridda, perchè i polisaccaridi in u tè pò esse cumplettamente preparati, chì hà un megliu effettu di trattamentu ausiliariu per i pazienti diabetici.

③ Ùn affetta micca u sonnu
A cafeina in u tè hà un certu effettu rinfrescante, chì hè un mutivu impurtante perchè assai persone anu insomnia in a notte dopu à beie tè.Quandu u tè verde hè fattu in acqua fridda per l'ora di 4-8, i catechini benifichi ponu esse effittivamenti effittivamenti, mentre chì a cafeina hè solu menu di 1/2.Stu metudu di fermentazione pò riduce a liberazione di cafeina è ùn ferite micca u stomacu.Ùn affetta micca u sonnu, cusì hè adattatu per e persone cù un fisicu sensitivu o u stomacu friddu.
2

Trè passi per fà u tè friddu.

1 Preparate tè, acqua bollita fridda (o acqua minerale), tazza di vetru o altri cuntenituri.

2 U rapportu di l'acqua à e foglie di tè hè di circa 50 ml à 1 gramma.Stu rapportu hà u megliu gustu.Di sicuru, pudete aumentà o diminuite secondu u vostru gustu.

3 Dopu à a temperatura di l'ambienti per 2 à 6 ore, pudete versà a zuppa di tè per beie.U tè gustu dolce è diliziosu (o filtrà e foglie di tè è mette in a frigorifera prima di rinfriscà).U tè verde hà un tempu più cortu è u gustu in 2 ore, mentri u tè oolong è u tè biancu anu più tempu.

微信图片_20210628141650


Tempu di post: 28-ghjugnu-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi