L'esportazioni di tè di Sichuan crescenu contru à a tendenza, u voluminu di l'esportazioni aumenta da 1,5 volte annu à annu.

U ghjurnalista hà amparatu da a seconda riunione di prumuzione di l'industria di u tè di Sichuan in 2020 chì da ghjennaghju à uttrovi 2020, l'esportazioni di tè di Sichuan sò cresciute contru à a tendenza.A Dogana di Chengdu hà esportatu 168 lotti di tè, 3.279 tunnellate è 5,482 milioni di dollari americani, chì anu aumentatu 78,7%, 150,0%, 70,6% annu, rispettivamente.

E varietà di tè esportati includenu tè verde, tè neru, tè profumatu, tè scuru è tè biancu, di quale u tè verde cuntene più di 70%.I principali paesi d'esportazione (regioni) sò Uzbekistan, Mongolia, Cambogia, Hong Kong è Algeria.Ùn ci hè micca casu di prudutti di tè d'esportazione senza qualificazione.

U vantaghju di u prezzu, u sdoganamentu convenientu è a prumuzione di l'esportazione sò i fatturi principali chì cuntribuiscenu à l'aumentu di l'esportazioni di tè Sichuan quist'annu.Quist'annu, a pruvincia di Sichuan hà prumuvutu a cugliera di tè meccanizatu à grande scala di tè in massa d'alta qualità, è a calata di i costi di cugliera hà purtatu vantaghji di prezzu.A Dogana di Chengdu hà simplificatu u prucessu di archiviazione corporativa, hà apertu un "canale verde", è hà implementatu test rapidi di 72 ore per assicurà un sdoganamentu rapidu per l'esportazioni di tè.I dipartimenti agriculi è rurali anu attivamente attività di "promozione di nuvola" d'esportazione per aiutà à espansione l'esportazione di tè.

In l'ultimi anni, centru nantu à u scopu di custruisce una "provincia forte di l'industria di tè 100 miliardi", a Pruvincia di Sichuan hà listatu tè Sichuan raffinatu in u sviluppu di priorità di u sistema industriale mudernu "5 + 1", è include tè Sichuan in u sviluppu di priorità. di u sistema industriale mudernu agriculu "10 + 3"..

In fronte à a situazione sfavorevule purtata da l'epidemie, dapoi u principiu di l'annu, i dipartimenti à livellu pruvinciale di Sichuan, i grandi cità è prefetture di tè, è istituzioni finanziarii anu introduttu pulitiche è misure per prumove a ripresa di u travagliu è a pruduzzione di imprese tè, è prumove a custruzzione di basi di l 'industria tè, cultivazioni di corpu principale, è espansione mercatu, Brand building è sustegnu ticnulòggicu.


Tempu di post: 17-mar-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi