Jin Jun Mei?Da Hong Pao?O i dui ?

标题

Jin Jun Mei, cum'è Da Hong Pao, cresce in Wuyi Mountain, mentri u primu in a furesta primitiva di a Riserva Naturale di Wuyi Mountain, u sicondu in i crepe di roccia.Dui di i migliori tè cinesi, chì gustu megliu?

Quandu si tratta di se Jin Jun Mei o Da Hong Pao hè bonu per beie, deve principià da i so metudi di fermentazione.Jin Jun Mei, chì appartene à u tè neru, hà un gustu dolce puri di tè neru, a so temperatura di l'acqua di fermentazione hè adattata per circa 85 centigradi, è hè necessariu separà a zuppa di tè da u fondu di foglia dopu à circa 10 seconde, o u tè. Sarà un pocu densu invece di frescu è dolce.

大红袍4
大红袍3
金骏眉3
金骏眉7

 

Per u Da Hong Pao, hè megliu per fà circa 1-2 minuti cù acqua fogera, è l'odore di roccia intruduciutu in u tè serà liberatu.U gustu di Da Hong Pao hè gentile, cù un gustu ligeramente amaru è astringente à u principiu è un finale dolce è persistente.Hà a dolcezza di tè neru è a fragranza di tè verde.

Allora, u più impurtante hè di ammaistrà i metudi di fermentazione di i dui tè quandu si tratta di quale tè hè megliu beie.Inoltre, dipende ancu da u gustu persunale.Sceglie Jin Jun Mei se ti piace u tè di gustu fruttatu-dolce;o Da Hong Pao se preferite tè profumatu.

Web: www.scybtea.com

Tel: +86-831-8166850

email: scybtea@foxmail.com


Tempu di Postu: Dec-09-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi