Hè u tempu!

Per presentà a nostra cumpagnia è a nostra fabbrica quandu damu una calda ovazione di l'anniversariu di a cumpagnia.

http://scybtea.com/

Sichuan Yibin Tea Industry Import & Export Co., Ltd.hè stata fundata in nuvembre di u 2020, cù un investimentu generale di 10.000.000 di yuan è si trova in Yibin, Pruvincia di Sichuan, chì hè a principale zona di pruduzzioni di tè d'alta qualità in Cina.A nostra cumpagnia hè una cumpagnia prufessiunale impegnata in l'esportazione è u serviziu di a serie di tè verde chunmee, tè neru, tè di jasmine è altri tipi di tè.

2015-06-27 0139
211104工厂
http://scybtea.com/
2

Cum'è una sucetà prufessiunale di esportazione di tè, avemu una fabbrica di cooperazione eccellente chì si concentranu in u sviluppu è u disignu di u produttu, u cuntrollu di qualità è a produzzione di tè, cù una superficie di attellu di 15.000 metri quadrati è una pruduzzione annuale di quasi 20.000 tunnellate.E materie prime di i nostri prudutti di tè sò principarmenti da a piantazione di tè chì si trova à 800 à 1200 metri d'altitudine di muntagna, è i nostri prudutti sò principalmente esportati in Africa, Mediu Oriente, Russia è altri paesi è regioni.

 

Inoltre, facemu grandi sforzi per sviluppà novi prudutti per risponde à e diverse esigenze di i clienti.I nostri staffi sperimentati sòsempre dispunibule per discutiri i vostri bisogni è assicurà a piena satisfaczione di u cliente.

 

Inoltre, avemu ancu accoltu ordini OEM.Sia selezziunate un pruduttu attualeda u nostru catalogu o chì cercanu assistenza ingegneria per a vostra applicazione,pudete parlà à u nostru centru di serviziu di u cliente nantu à e vostre esigenze.

Sè vo avete idee novi o cuncetti per i prudutti, per piacè cuntattateci.Semu felici di travaglià cun voi è, infine, vi purtemu i prudutti soddisfatti.

 

Web: www.scybtea.com

Tel: +86-831-8166850

email: scybtea@foxmail.com

包装
包装2

Tempu di pubblicazione: 05-Nov-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi