I costumi africani di bere tè

U tè hè assai populari in Africa.Chì sò l'abitudini di tè di l'Africani?

1

In Africa, a maiò parte di a ghjente crede in l'Islam, è beie hè pruibitu in u canonicu.

Per quessa, a ghjente lucali spessu "sustituite u tè per u vinu", aduprendu u tè per divertisce l'invitati è diverte parenti è amichi.

Quandu l'invitati divertenti, anu a so propria cerimonia di tè: invitali à beie trè tazzi di tè verde di menta zuccherata.

Rifiutà di beie tè o beie menu di trè tazzi di tè serà cunsideratu impolite.

3

I trè tazzi di tè africanu sò pieni di significatu.A prima tazza di tè hè amara, a seconda tazza hè dolce, è a terza tazza hè dolce, chì rapprisenta trè sperienze di vita diverse.

In fatti, hè perchè u zuccheru ùn hè micca funnutu in a prima tazza di tè, solu u gustu di tè è menta, a seconda tazza di zuccaru di tè principia à funnu, è a terza tazza di tè hà funnu cumplettamente u zuccheru.

U clima in Africa hè assai caldu è seccu, in particulare in l'Africa Occidentale, chì si trova in u desertu di u Sahara.

A causa di u calore, i lucali sudanu assai, cunsuma assai energia fisica, è sò principarmenti a base di carne è mancanu di verdura per tuttu l'annata, cusì beie tè per alleviare l'untuosità, calmà a sete è u calore, è aghjunghje acqua è vitamini. .

4

E persone in l'Africa Occidentale sò abituati à beie tè di menta è piace sta doppia sensazione di rinfrescante.

Quandu facenu u tè, mettenu almenu duie volte più di tè cum'è in Cina, è aghjunghjenu cubetti di zuccaru è foglie di menta à u gustu.

À l'ochji di a ghjente di l'Africa Occidentale, u tè hè una bevanda naturale fragrante è dolce, u zuccheru hè un nutrimentu deliziosu, è a menta hè un agente rinfrescante per allevà u calore.

I trè si mischianu è anu un gustu maravigliu.

 


Tempu di Postu: Apr-30-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi