9 benefici per a salute di tè verde

U tè verde hè u tè più populari in u mondu.Siccomu u tè verde ùn hè micca fermentatu, mantene i sustanzi più primitivi in ​​e foglie fresche di a pianta di tè.Frà elli, i polifenoli di tè, aminoacidi, vitamini è altri nutrienti sò stati largamente ritenuti, chì furnisce a basa per i benefici per a salute di u tè verde.

Per quessa, u tè verde hè diventatu sempre più populari per tutti.Fighjemu un ochju à i benefici per a salute di beie regularmente tè verde.
1

1 rinfrescante

U tè hà un effettu rinfrescante.U mutivu perchè u tè hè rinfrescante hè chì cuntene a cafeina, chì pò eccite ​​u sistema nervu cintrali è a corteccia cerebrale in una certa misura, è hà l'effettu di rinfrescante è rinfrescante.
2 Sterilizazione è antiinflamatori

I studii anu dimustratu chì i catechini in u tè verde anu un effettu inhibitore nantu à certi batteri chì causanu malatie in u corpu umanu.I polifenoli di tè anu un forte effettu astringente, anu inibizione evidenti è effetti uccidenti nantu à i patogeni è i virus, è anu effetti evidenti in l'antiinflamatori.In primavera, i virus è i batteri si sviluppanu, beie più tè verde per mantene a salute.
3 Favorisce a digestioni

I "Suplementi à Materia Medica" di a Dinastia Tang hà registratu l'effettu di u tè chì "manghjendu longu ti fa magre" perchè beie tè hà l'effettu di prumove a digestioni.
A cafeina in tè pò aumentà a secrezione di u sucu gastru è accelerà a digestioni è u metabolismu di l'alimentariu.A cellulosa in u tè pò ancu prumove a peristalsi gastrointestinali.Pesci grossi, carne grossa, stagnante è indigestibile.U tè verde pò aiutà à a digestioni.
4 Reduce u risicu di cancru

U tè verde senza fermentazione impedisce à i polifenoli di esse ossidati.I polifenoli di tè ponu bluccà a sintesi di diversi carcinogeni cum'è nitrosamine in u corpu, è ponu scavenge radicali liberi è riduce u dannu di i radicali liberi à l'ADN rilativi in ​​e cellule.Ci hè una evidenza chjara chì i radicali liberi ponu causà diversi sintomi di discomfort in u corpu.Trà elli, u cancer hè u più seriu.U tè verde spessu elimina i radicali liberi in u corpu, riducendu cusì u risicu di cancru.

5 Reduce i danni di a radiazione

I polifenoli di tè è i so prudutti d'ossidazione anu a capacità di assorbe sustanzi radiuattivi.I prucessi clinichi di i dipartimenti medichi pertinenti anu cunfirmatu chì durante a radioterapia, i malati cù tumuri ponu causà malatie di radiazione ligera cù leucociti ridotti, è l'estratti di tè sò efficaci per u trattamentu.I travagliadori di l'uffiziu affrontanu assai tempu di l'informatica è sò inconscientemente esposti à i danni di a radiazione.A scelta di tè verde hè veramente a prima scelta per i travagliadori bianchi.

3
6 Anti-aging

I polifenoli di tè è vitamini in u tè verde anu un forte putere antioxidante è attività fisiologica, chì ponu effittivamenti eliminà i radicali liberi in u corpu umanu.L'anziane è e malatie di u corpu umanu sò largamente ligati à i radicali liberi eccessivi in ​​u corpu umanu.I testi anu cunfirmatu chì l'effettu anti-aging di i polifenoli di tè hè 18 volte più forte di a vitamina E.
7 Prutegge i vostri denti

U fluoru è i polifenoli in u tè verde sò boni per i denti.A zuppa di tè verde pò inibisce efficacemente a diminuzione di calcium in u corpu umanu, è hà ancu l'effettu di sterilizazione è disinfezione, chì hè benefica per a prevenzione di caries dentali, prutezzione di denti è fissazione di denti.Sicondu i dati pertinenti, a prova di "gargari di tè" trà i studienti di a scola elementaria hà riduciutu assai a rata di carie dentale.À u listessu tempu, si pò effittivamenti caccià u malu alitu è ​​rinfrescà l'alitu.
8 Riduzzione di lipidi di sangue

I polifenoli di tè ghjucanu un rolu impurtante in u metabolismu di grassu umanu.In particulare, i catechini ECG è EGC in i polifenoli di tè è i so prudutti d'ossidazione, theaflavins, etc., aiutanu à riduce u fibrinogenu chì forma a viscosità di coagulazione di sangue aumentata è a coagulazione di sangue chjaru, inibendu cusì l'aterosclerosi.
9 Decompressione è fatigue

U tè verde cuntene antioxidanti putenti è vitamina C, chì ponu prumove u corpu per secretà l'hormone chì cumbatte u stress.
A cafeina in u tè pò stimulà i rini, l'urina pronta per esse excreted rapidamente, è eliminà l'excedente di l'acidu latticu in l'urina, chì aiuta u corpu à eliminà a fatigue u più prestu pussibule.


Tempu di Postu: Apr-21-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi