Chunmee 9371

Breve descrizione:

U tè chunmee 9371 (in francese: Thé vert de Chine) hè diventatu una categuria maiò di tè d'esportazione. Esporta principalmente in Algeria, Maroccu, Mauritania, Mali, Benin, Senegal, Uzbekistan, Russia, ecc.


Dettaglio di u Produttu

Nome di u produttu

Chunmee 9371

Serie di tè

Chunmee di tè verde

Origine

Pruvincia di Sichuan, Cina

Aspettu

Cordu finu strettu, uniforme equatoriale omogeneu

AROMA

altu aroma

Gustu

Un pocu amaru à u primu sip, dopu un pocu dolce

Imballaggio

25g, 100g, 125g, 200g, 250g, 500g, 1000g, 5000g per scatula di carta o stagno

1KG, 5KG, 20KG, 40KG per casu di legnu

30KG, 40KG, 50KG per saccu di plastica o saccu gunny

Ogni altru imballu cum'è esigenze di u cliente hè OK

MOQ

8 TONNELLI

Manifatture

YIBIN SHUANGXING TEA INDUSTRY CO., LTD

Storage

Mantene in locu seccu è frescu per un almacenamentu à longu andà

Mercatu

Africa, Europa, Mediu Oriente, Asia Centrale

Certificatu

Certificatu di qualità, certificatu fitosanitario, ISO, QS, CIQ, HALAL è altri cum'è esigenze

Campione

Campione di rigalu

U tempu di mandatu

20-35 ghjorni dopu i dettagli di l'ordine cunfirmati

Portu Fob

YIBIN / CHONGQING

Termini di pagamentu

T / T

 

U tè Chunmee hè coltu da una gemma una foglia è una gemma duie foglie da Qingming à Guyu cum'è materia prima, è hè finamente trasfurmatu. E so caratteristiche di qualità sò: e strisce sò fini cum'è e sopracciglia, u culore hè verde è oliu, l'aroma hè altu è durabile, u gustu hè frescu è dolce, a zuppa hè verde è luminosa, è u fondu di a foglia hè tenere è Verde. Funzioni di u tè chunmee:

▪ Anti-invechjamentu.

▪ Antibattericu.

▪ Lipidi sanguini più bassi.

▪ Perda di pesu è riduzzione di grassu.

▪ Impedisce a carie dentale è schjarisce u cattivu respiru.

▪ Prevenite u cancheru.

▪ Imbiancatura è prutezzione UV.

▪ Pò migliurà l'indigestione.

Cunniscite u Burkina Faso?

bolnaf

Burkina Faso (in francese: Burkina Faso), un paese senza litorale in Africa Occidentale, tutta a fruntiera si trova à a riva sud di u desertu di u Sahara. U nome di u paese "Burkina Faso" significa "u paese di i signori", cumminendu a lingua lucale principale di burkina (chì significa "signori") in Mosè è faso (chì significa "paese") in Bambara. A capitale Ouagadougou si trova in u centru di u paese. 

Hè a cità più grande di u paese è u centru culturale è ecunomicu. U Burkina Faso hà u tassu di alfabetizazione u più bassu di u mondu, cù solu circa u 23% di i so citadini alfabetizati. U Burkina Faso hè unu di i paesi menu sviluppati (paesi sottu sviluppati) in u mondu. Copre una superficie di 270.000 chilometri quadrati è hè adiacente à Mali, Côte d'Ivoire, Ghana, Togo, Benin è Niger. 

U trasportu è l'ecunumia di u Burkina Faso

bgnfl2

Ecunumiamente, u paese si basa annantu à l'agricultura è a zootecnia, chì conta per quasi l'80% di a forza di travagliu di u paese, è hè ancu un grande esportatore di travagliu straneru versu i paesi africani vicini. In a capitale, ci sò sedi di piccule cumpagnie industriali è cummerciali cum'è riparazione di macchinari, sgranatura di cuttone, abbronzatura, macinazione di risu, birra, ecc. u paese sò distribuiti quì. 

L'unica ferrovia in u territoriu hè in Côte d'Ivoire, cusì hà una interazione stretta cù u paese. U Burkina Faso hè membru di African Airlines; ma l'importazioni è l'espurtazioni di u Burkina Faso cù a Cina sò principalmente purtate da u Beijing Fanyuan International Transport Service Co., Ltd., chì hè cuntrattu da Ethiopian Airlines, è Ouagadougou hà un mecanismu internaziunale.

A populazione hè di 17,5 milioni (2012). Ci hè più di 60 tribù è a lingua ufficiale hè u francese. 20% credenu in l'Islam, è 10% credenu in u Protestantisimu è u Cattolicesimu. A valuta attuale aduprata da u paese hè u francu CFA, hè ancu emessa da l'Unione Economica è Monetaria di l'Africa Occidentale (L'Union économique et monétaire ouest-africaine) stabilita cunghjuntamente da questi paesi. U voluminu di u cummerciu trà a Cina è u Burkina Faso in u 2007 era di circa 200 milioni di dollari, una diminuzione annuale di 6,4%, di i quali e esportazioni di a Cina eranu 43,77 milioni di dollari americani è l'importazioni eranu 155 milioni di dollari statunitensi. A Cina esporta principalmente prudutti meccanichi è elettrichi in Burkina Faso è importa cotone.

bgnfl3

Importazioni di tè in Burkina Faso

Imballaggio cumunu di tè: scatula di carta 25g o picculi sacchetti di imballu di tè sò cunvenienti per i negozi o cantine per vende.

Tipi di tè verde: tè chunmee mediu è bassu, è tè di polvara 3505.

Numeri cumuni di tè: 8147, 41022,3505

Vacanze è tabù doganali in Burkina Faso

bavg

Festività principali: Festa di l'Indipendenza: u 5 d'Agostu; Festa Naziunale: l'11 di Dicembre.

Custumi è etichetta

E persone in Burkina Faso sò assai educate quandu vedenu invitati stranieri, parenu caldi, generosi è cortesi, chjamenduli "Signore", "Vostra Eccellenza", "Sra", "Ms.", "Miss", ecc. mani cù invitati maschili, è salutanu invitati femine cù surrisi, annuendu, è inchinendu si. 

In l'occasioni suciali, l'invitati stranieri chì vedenu u Burkina Faso ponu chjamà l'omi "Mr." è e donne "Mrs.", "Ms." o "Miss" quandu vedenu u nome di a Burkina Faso o micca, è ponu piglià l'iniziativa di stringhje a manu à l'omi. Pudete inchinassi leggermente per sprime saluti à e donne. Alcuni gruppi etnici in Burkina Faso proibiscenu à e persone di chjamà direttamente l'imperatore o u capimachja. Ramentu speciale: A ghjente di Burkina Faso ùn piace micca esse fotografata à piacè. Prima di piglià e foto, duvete ottene l'accunsentu da elli.

TU (2)

  • Precedente:
  • Next:
  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu

    Categurie di prudutti